12 Ocak 2009 Pazartesi

DYP'nin oyları Büyükerşen'e

Eskişehir’de DYP teşkilatı yerel seçimlerde DSP’nin adayı Yılmaz Büyükerşen’i destekleme kararı aldı.
DYP İl Teşkilatınca Taşbaşı Kültür Merkezi'nde düzenlenen toplantıda, DYP il yönetimi ve partililerle bir araya gelen Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Büyükerşen, salonda alkışlarla karşılandı.

Büyükerşen, burada yaptığı konuşmada, DYP'lilere verdikleri destek için teşekkür ederek, Eskişehirliler'in kendisini yeniden seçeceğine inancının tam olduğunu ifade ederek, ancak merkez Tepebaşı ve Odunpazarı ilçe belediyelerinin AK Parti'nin elinden alınması gerektiğini söyledi.

Partilerin üst yönetimlerinde iş birliği söz konusu olmasa bile tabanda bunun gerçekleşebileceğini savunan Büyükerşen, şöyle konuştu:

''Eskişehir hep ilklerin kenti olmuştur. Siyasette tabanda iş birliği yapan ilk kent de olmuştur. Bu kentin başını dik tutabilirsiniz. Sizin, benim hangi partiden olduğumu unuttuğunuzu biliyorum. Çünkü hiçbir zaman particilik yapmadım. Particilik başka bir şey, hizmet etmek başka bir şey. Aslında ben aday olmayacaktım. Geçen seçimde siyasetteki çirkin oyunları gördükten sonra (Bir daha aday olmak istemiyorum) demiştim. Bu 5 yıl içinde Eskişehir'in geleceği için tüm projelerimi hayata geçirebileceğimi sanmıştım. Ama AKP'liler bunların çoğunu engellediler. Onun için tekrar aday oldum.''

'DİĞER SAĞ PARTİLERE DE ÇAĞRIDA BULUNUYORUZ'

Büyükerşen, Büyükşehir Belediye Meclisinde çoğunluğa sahip AK Parti'li meclis üyelerinin 5 yıldır Eskişehir'e yapılan projeleri engellediğini iddia etti.

DYP İl Başkanı Tekin Eme Öztürk de buraya siyaset yapmaya gelmediklerini belirterek, şunları söyledi:

''Başkanımızı hepimiz tanıyoruz. Kendisi partiler üstü bir kişiliğe sahip. Eskişehir'e daha birçok hizmet verebileceğine inandığımız bir hocamız olduğu için AKP'ye karşı kendisini destekleme kararı aldık. Burada tüm diğer sağ partilere de çağrıda bulunuyoruz. Demokrat Parti, MHP, Anavatan ve BBP gibi tüm merkez sağ partileri hocamızı desteklemeye çağırıyoruz. Eskişehir hepimizin. Maliye Bakanı Kemal Unakıtan yarın gider ama hocamız Büyükerşen hep burada bizimle olacak.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder